tisdag 28 april 2009

Badankas kurs - Min lilla gata...

Design: Åsa Bergstrand
Denna kurs var den kurs jag sett fram emot mest då jag under några år följt Åsa på hennes blogg och gillar henne som kreatör, hennes värderingar m.m. - ja, hela henne. Dessutom har jag velat testa just paperpiecing under en längre tid men det har liksom aldrig blivit av. Jag har inte vetat riktigt var jag ska börja och nu fick vi superbra tips på lite olika sätt man kan gå till väga för att göra paperpiecing. Det är sååå häftigt vad man kan göra med lite utklippta pappersbitar (och där var en hel hög av dem innan vi började klistra) Klipp och klistra på hög nivå. hihi
Att dessutom det visade sig att Åsa var ännu trevligare i verkligheten och bara utstrålar kreativitet som liksom smittar av sig på alla gjorde ju inte kursen och hela eventet sämre.
Texten som jag satte på min "blivande skylt till mitt framtida pysselrum" är ett citat som hängt med mig sedan högstadiet och blivit lite av ett motto i mitt liv.

1 kommentar:

  1. Snyggt att göra ram runt, själv funderat på vad jag skulle göra, eftersom det "saknades" något!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails