fredag 2 april 2010

Glad Påsk!


På årets påskmiddag kommer min mamma och pappa att få detta av mig och mina systrar med familjer. Min snälla man tog foto på tjejerna och deras kusiner tidigare i år så de ska få nya fräscha foton på alla barnbarnen. I var påskpåse ligger 5 st svartvita foton på barnbarnen. De får två omgångar så de kan ha en hemma och en omgång på landet. Påskäggsstämpeln är från Skogstokiga och som jag fick "desperatlåna" häromdagen. Jag handskades lite vårdslöst med sanningen när jag sa i inlägget nedan att jag inte hade några påskstämplar för jag upptäckte att bland mina stämpeltexter från Starving Artiststamps fanns det en Glad Påsk-stämpel och den har jag använt här. Sedan fyllde jag en av påsarna med Anton Bergs chokladägg - jag har upptäckt att det är svårt att göra något till påsk utan att på något sätt blanda in Anton Bergs godisägg...
Själv så svävar jag fortfarande efter att ha fått en fantastisk påskpresent av otroligt omtänksamma Lotta. Tack än en gång!!
Just nu skiner solen och vi ska ut i trädgården och vårstäda - härligt!! Ha en underbar påsk!

2 kommentarer:

  1. Tittar in för att säga hej, är hemma igen från Egypten och ska försöka hinna läsa ifatt på allt kul jag missat.
    Glad Påsk på dig :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina gåvor du gjort! Hoppas ni haft en fin påsk.
    Varmaste kramar Tesa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails