torsdag 17 februari 2011

Grattis Jenny!!




Min egen lilla ruta
Så var det dags igen för ännu en i gänget att nolla... Jenny har på alla sätt försökt få oss medvetna att hon skulle fylla 30 år och vi har varit artigt ointresserade. Hahaha
Stackars henne. Jenny var själv med på tavlan vi gjorde till Sussi alldeles nyligen. Vad hon inte visste är att vi samtidigt som vi samlade in våra rutor till Sussi även samlat in rutor till hennes tavla ;)
Jag har varit samordnare och satt ihop bägge tavlor och har varit livrädd att jag av misstag skulle mailat ut till fel personer om fel födelsedag. Det är rätt skönt att det är över. Pust! Tyvärr kunde jag inte vara med vid själva överlämnandet. Denna gången så körde vi på citat och ordspråk som ni ser.
Även denna gången så fick jubilaren ett presentkort från oss alla till Stämpelfabriken.
Grattis Jenny

3 kommentarer:

  1. Ja ni är ena rackare allihop, hihihi. Blev jätte överraskad. Det hade jag inte väntat ett dugg, trots hintar...blink,blink....Tack för den fina tavlan. Kan inte fatta att mannen lyckades hålla det hemligt.

    SvaraRadera
  2. Såg er förra "tavla" till Sussi, och denna tavla är lika fin den!
    Härlig tanke bakom!! Tänk om man tillhörde ett sånt gäng som satt å pysslade lite då å då...tyvärr bor jag i en alldeles för liten stad :(

    Förstår att Jenny måste blivit superförvånad och överraskad!! :D

    KRAAAM

    SvaraRadera
  3. Helt underbar!

    Ni är så härligt kretaiva!

    Ni glömde min 35 årsdag på alla hjärtan :) fast det var visst inte nolla som de andra hihi...väntar ett par år till då :)

    Helt underbara är de!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails