onsdag 5 september 2012

Kräftskiva!

Igårkväll var jag med i något som heter "En kväll - en utmaning" som är en jätterolig grupp på FB. För en gång skull så kunde jag vara med och hade tid. Denna gången skulle man inspireras av en bild och den såg ut så här:
Sedan i påskas har jag velat göra en omgång av dessa snapshållare/placeringskort till vår kräftskiva också och nu fick jag äntligen tummen ur...Jag hann med både snapshållare och en prototyp till inbjudan. Vill du se hur mina snapshållare såg ut i påskas så klicka här och vill du testa att göra dina egna snapshållare så hittar du beskrivningen här.
Tack Annika för inspirationen jag fick på din utmaning!
Och till er andra - kika gärna in på denna gruppen ifall du vill få lite extra inspiration. Den jag gillar är att man har kvällen på sig och ni som känner mig vet att jag pysslar bäst under tidspress ;) hihi
WebRep
currentVote
noRating
noWeight

1 kommentar:

  1. Wow, vicket kul projekt =)
    Dom är så söta!!
    Superfint set!
    Det verkar kul med en utmaning under en kväll....får ta och kolla när det är för jag är väääldigt dålig på att gå in på FB trots att jag är med i alla möjliga grupper. Sedan är det typ hopplöst att kunna pyssla här på vardagarna då sonen tar i princip all tid när jag kommer hem...men då jag inte kan vara med själv är det superkul! att få titta på vad ni andra skapar =)

    kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails