tisdag 12 mars 2013

Grattis Annika!!

Överraskad!?! 
Min vimpel
Alla vimplar ihopsatta - klicka gärna på bilden för att se bättre
Idag överraskade jag och Lotta vår scrapkompis Annika som fyllde jämt. Vi var åtta scrapkompisar i Scrap Academy som gjort varsin vimpel som vi sedan satt ihop till henne. De olika vimplarna bildar orden - Annika 40. Det roliga var att vi bara hade samma mått att utgå från och varsin bokstav eller siffra och ändå så lyckades alla åtta pysslare ha med något prickigt papper på sin vimpel. Vilket jag givetvis plockade upp när jag skulle packa in paketet.

A =  jag
N =  Vibbe - Vibbes sida
N =  Heléne
I =   Lotta - LottasVrå
K = Sussie
A = Anki - Ljuvligt vitt
4 = Jenny - Jennys Krypin
0 = Helena - Tilianders pysselhörn

Och visst ser Annika förvånad ut när vi ringer på!?!!
Grattis än en gång från hela gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails